Director Executiv Adjunct – MARGARETA ISĂILĂ
Directorul executiv adjunct pe domeniul protecţiei drepturilor copilului şi ale persoanelor adulte îşi desfăşoară activitatea conform normelor şi legislaţiei specifice în vigoare, conform fişei postului şi atribuţiilor care i-au fost delegate prin dispoziţia directorului executiv, ţinând permanent legătura cu direcţiile şi serviciile de specialitate pe domeniile de specialitate.
a) coordonează activitatea compartimentelor de specialitate şi a centrelor de plasament pe linia protecţiei drepturilor copilului şi răspunde de aplicarea prevederilor legislaţiei în vigoare;
b) elaborează proiecte şi adoptă strategii judeţene anuale, pe termen lung şi mediu referitoare la restructurarea, organizarea şi dezvoltarea sistemului judeţean de protecţie a copilului aflat în dificultate, inclusiv a serviciilor de sprijin şi asistenţă pentru prevenirea situaţiilor ce pun în pericol securitatea şi dezvoltarea copilului şi le supune aprobării Consiliului Judeţean;
c) supervizează activitatea personalului de specialitate pe linie de protecţie a copilului;
d) asigură promovarea principiilor şi normelor prevăzute de Convenţia O.N.U. cu privire la drepturile copilului;
e) verifică activitatea de protecţie a copilului asigurând în acelaşi timp circuitul şi regimul actelor şi dosarelor cu respectarea confidenţialităţii acestora;
f) verifică activitatea asistenţilor maternali profesionişti;
g) colaborează cu alte instituţii şi organizaţii în vederea dezvoltării de programe în domeniul protecţiei copilului;
h) asigură aplicarea legislaţiei specifice de protecţie specială a persoanelor cu handicap şi protecţie socială a tuturor categoriilor defavorizate de adulţi, bătrâni, persoane marginalizate, persoane aflate în situaţii de risc, persoane abuzate, etc,);
i) are în subordine personalul care acordă asistenţă socială persoanelor adulte;
j) coordonează activitatea compartimentelor de specialitate şi a centrelor pe linia protecţiei persoanelor adulte cu handicap răspunzând de îndeplinirea atribuţiilor de serviciu de către salariaţi;
k) aprobă dosarele pentru acordarea drepturilor prevăzute de lege, persoanelor cu handicap şi semnează deciziile de intrare în plată;
l) urmăreşte implementarea standardelor de calitate în instituţiile rezidenţiale, facând propuneri cu privire la dotările suplimentare şi acţiunile necesare îmbunătăţirii calităţii serviciilor oferite;
m) colaborează cu alte instituţii şi organizaţii în vederea dezvoltării de programe în domeniul protecţiei persoanelor adulte.