Serviciul Administrativ

Ascultă Pagina
Serviciul Administrativ

7.1. Compartimentul tehnic-administrativ
a) asigură paza şi protecţia instituţiei;
b) asigură gestionarea mijloacelor auto care deservesc sediul Direcţiei Generale de Asistenţă
Socială şi Protecţia Copilului a Județului Suceava;
c) asigură întreţinerea şi repararea corespunzătoare a parcului auto a sediului Direcţiei Generale
de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului a Județului Suceava, astfel încât să realizeze
încadrarea fiecărui autovehicul în consumurile specifice de carburanţi şi lubrifianţi;
d) propune şi aplică măsuri privind exploatarea raţională a mijloacelor auto din dotare,
pentru folosirea cu maximum de eficienţă a carburanţilor;
e) asigură utilizarea mijloacelor auto din dotarea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi
Protecţia Copilului a Județului Suceava, pentru transportul bunurilor materiale şi persoanelor;
f) urmăreşte realizarea fizică a lucrărilor de reparaţii efectuate la mijloacele auto din dotare şi
concordanţa acestora cu valorile din contractele încheiate şi cu cele din devizele de lucrări
prezentate la decontare;
g) fundamentează în baza normativelor legale în vigoare, propunerile de cheltuieli din bugetul
Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului a Județului Suceava, necesare
funcţionalităţii serviciului şi realizării în condiţii optime a atribuţiilor de serviciu;
h) întocmeşte situaţii pentru menţinerea în cotele stabilite a cheltuielilor cu carburantul auto pe
fiecare autoturism, conform legii;
i) răspunde de întocmirea actelor privind consumul de carburanţi şi lubrifianţi, întocmeşte
fişele activităţilor zilnice pentru fiecare maşină din dotare şi a foilor de parcurs;

j) asigură efectuarea reviziilor tehnice şi reparaţiilor curente pentru asigurarea transportului
pasagerilor și al bunurilor materiale;
k) pregăteşte din timp autovehiculele pentru efectuarea curselor şi le menţine în perfectă
stare de funcţionare;
l) propune spre casare autovehiculele de la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi
Protecţia Copilului a Județului Suceava cu grad avansat de uzură;
m) colaborează cu celelalte servicii/compartimente din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă
Socială şi Protecţia Copilului a Județului Suceava, în executarea atribuţiilor specifice;
n) prezintă, la cererea conducerii, Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului a
Județului Suceava, rapoarte şi informări privind activitatea desfăşurată, în termenul şi forma
solicitată;
o) asigură respectarea legalităţii privind întocmirea şi valorificarea tuturor documentelor
contabile de gestiune şi de evidenţă a patrimoniului;
p) asigură arhivarea documentelor specifice compartimentului cu respectarea confidenţialităţii
datelor şi documentelor;
q) asigură confidenţialitatea datelor pe care le gestionează la nivelul compartimentului, care nu
sunt destinate publicităţii prin mass-media;
r) întocmeşte note şi rapoarte referitoare la activitatea desfăşurată;
s) îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de lege sau sarcini stabilite de către conducerea
unităţii;
t) gestionează bunurile mobile şi imobile din patrimoniul Direcţiei Generale de Asistenţă
Socială şi Protecţia Copilului a Județului Suceava;
u) întocmeşte necesarul anual, trimestrial sau lunar privind aprovizionarea cu materiale de
întreţinere, piese de schimb, materiale de uz gospodăresc, obiecte de inventar, furnituri de
birou, pentru buna funcţionare a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului a
Județului Suceava;
v) asigură şi urmăreşte livrarea şi depozitarea bunurilor materiale aprovizionate;
w) organizează şi răspunde de evidenţa gestiunii, a mijloacelor fixe şi obiectelor de inventar;
x) ţine evidenţa tuturor actelor pe care le instrumentează;
y) urmăreşte recuperarea şi valorificarea deşeurilor;
z) asigură numerotarea şi imprimarea numerelor de inventar care au fost atribuite mijloacelor
fixe;
aa) consemnează în documente toate operaţiunile privind mişcarea mijloacelor fixe şi a
obiectelor de inventar;
bb) asigură aprovizionarea mijloacelor materiale în raport de prevederile din contracte, de
stocurile existente, de stocurile tranzitorii, de consumurile normate, pentru prevenirea
imobilizărilor;
cc) propune măsuri şi asigură lichidarea stocurilor supranormative sau peste necesar;
dd) asigură respectarea normelor legale pentru gestionarea, depozitarea, păstrarea, manipularea şi
eliberarea mijloacelor materiale;
ee) asigură predarea în condiţii corespunzătoare a tuturor documentelor şi lucrărilor realizate de
salariaţii compartimentului la sectorul financiar contabil;
ff) urmăreşte activităţile privitoare la revizii şi reparaţii făcute de personalul cu atribuții în acest
sens și/sau de prestatorii de servicii;
gg) întocmeşte situaţiile privind stocul de combustibil şi asigură transmiterea acestora către
ordonatorul principal de credite ;

hh) stabileşte stocurile normate de mijloace materiale în scopul asigurării unei aprovizionări
normale şi ritmice;
ii) răspunde de valorificarea bunurilor recuperate din operaţiunile de clasare, declasare, scoatere
din uz;
jj) rezolvă, prin consultare cu conducerea unităţii, toate problemele ce revin sectorului tehnic
administrativ;
kk) organizează și controlează activitatea persoanelor cu atribuții de pază în scopul asigurării
integrității bunurilor ce aparțin instituției;
ll) planifică, organizează și distribuie bunurile materiale și accesoriile necesare desfășurării
activității personalului din cadrul aparatului propriu al instituției;
mm) primește materialele care se aprovizionează, verifică cantitățile indicate în  documentele
care le însoțesc și controlează cât este posibil calitatea acestora. Răspunde de depozitarea lor în
bune condițiuni pentru a se evita degradarea, respectându-se și normele de protecția muncii și a
celor de prevenirea și stingerea incendiilor;
nn) întocmește notele de recepție pentru toate bunurile materiale cumpărate și predă
documentele la Serviciul financiar-contabil, pentru efectuarea plăților.
oo) deschide fișele de inventar personal, pe care le ține la zi cu toate modificările apărute;
pp) distribuie echipamentul de protecția muncii și ține evidența acestuia;
qq) semnează fișele de lichidare ale salariaților cărora le încetează contractul individual de
muncă sau raportul de serviciu, numai după o atentă verificare a inventarelor personale;
rr) asigură respectarea normelor emise de Ministerul Finanțelor cu privire la întocmirea și
utilizarea documentelor justificative pentru toate operațiunile patrimoniale și înregistrarea lor în
contabilitate în perioada la care se referă;
ss) întocmește și ține la zi documentele de intrare-ieșire a valorilor materiale pe fișe analitice –
obiecte de inventar și mijloace fixe, precum și evidența computerizată a valorilor materiale (note
de intrare-recepție, bonuri de consum, bonuri de transfer și bonuri de mișcare a mijloacelor fixe).
tt) asigură materialele necesare desfășurării activității sediului Direcţiei Generale de Asistenţă
Socială şi Protecţia Copilului a Județului Suceava;
uu) repartizează bonuri cantități fixe către centrele din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă
Socială şi Protecţia Copilului a Județului Suceava în funcție de solicitările făcute, normativele de
consum în vigoare și aprobările date;
vv) asigură funcționarea în condiții optime a centralei termice de la sediul direcţiei şi răspunde de
întreţinerea zilnică a cazanului şi a instalaţiilor auxiliare, conform instrucţiunilor de exploatare şi
a prevederilor prescripţiilor tehnice ISCIR (Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor,
Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat) în vigoare;
ww)asigură efectuarea reviziilor tehnice periodice la centrala termică.
7.2. Compartiment arhivă
a) iniţiază şi organizează activitatea de întocmire a nomenclatorului dosarelor în cadrul Direcţiei
Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului a Județului Suceava și urmăreşte modul de
aplicare a nomenclatorului la constituirea dosarelor;
b) verifică și preia de la compartimente, pe bază de inventare, dosarele constituite, întocmeşte
inventare pentru documentele fără evidență, aflate în depozit, asigură evidența tuturor
documentelor intrate şi ieşite din depozitul de arhivă, pe baza registrului de evidență concretă;
c) cercetează documentele din depozit în vederea eliberării copiilor și certificatelor solicitate, în
conformitate cu legile în vigoare;
d) pune la dispoziție documente pe bază de semnătură și cerere aprobată de către directorul
executiv al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului a Județului Suceava,

ține evidența documentelor împrumutate compartimentelor creatoare, la restituire verificând
integritatea documentului împrumutat, iar după restituire realizează reintegrarea acestora la fond;
e) organizează depozitul de arhivă după criterii prealabil stabilite, conform prevederilor Legii
arhivelor naționale nr.16/1996, republicată, menține ordinea și asigură curățenia în depozitul de
arhivă;
f) pregătește documentele (cu valoare istorică) şi inventarele acestora, în vederea predării la
arhivele naționale, conform Legii arhivelor naționale nr.16/1996, republicată;
g) pune la dispoziția delegatului arhivelor naționale toate documentele solicitate cu prilejul
efectuării acțiunii de control privind situația arhivelor de la creatori;
h) păstrează confidenţialitatea tuturor informaţiilor;
i) îndeplineşte şi alte atribuţii specifice stabilite pe linie ierarhică.

ÎNAPOI
Sari la conținut